Mededelingenbord

Het heeft enige inspanning gekost en vooral veel geduld. Statuten moesten worden gemaakt, als ruggegraat van de vereniging. Deze statuten moesten door een notaris gebruikt worden, om van onze vereniging een “Vereniging met volledige rechtsbevoegdheid” te maken. En dat is nu zover. Op 8 juli 2024 is de vereniging officieel opgericht en op 9 juli 2024 zijn wij ingeschreven in het Handelsregister.

Mededelingen voor de korte termijn worden in dit gele vak getoond. Het is dus zeer wenselijk, dat je regelmatig dit scherm raadpleegt voor wijzigingen op het laatste moment.

Instructeurs die wijzigingen op dit scherm getoond willen hebben, kunnen dit doorgeven aan Henri van der Dussen of aan Leo Bennis.

Mededelingen voor lange termijn worden op deze pagina getoond op de witte vakken. Het betreft hier bijeenkomsten in de vorm van Parkinson café, of een feestje, of een Kerstbijeenkomst.

Eventuele propaganda teksten kunnen verstrooid voor komen

Mededelingen

Beste leden

... van onze kersverse "Parkinson Sportvereniging Rotterdam".

Wij willen jullie alvast uitnodigen voor de 2 komende gezellige en informatieve bijeenkomsten. Hiervoor kunnen wij mogelijk ook weer gebruik maken van de ruimte in de Banierstraat, waar we in april dit jaar voor het eerst zijn bijeengekomen, maar dat is nog niet zeker!

Hebben jullie nog ideeen of wensen voor de invulling van deze ochtend/middag? Laat het ons weten! Vul ook vooral de enquete uit de mail in en/of reageer direct hierop.

Zet vooral alvast in je agenda:

vrijdag 6 september 2024
van 11.00 uur tot 14.00 uur

vrijdag 12 december 2024
van 11.00 uur tot 14.00 uur

Claudia Kirchner

Verbeter je levenskwaliteit en neem vandaag nog contact met ons op!

Lidmaatschap van onze vereniging biedt je de mogelijkheid om meerdere sporten te beoefening, actief deel te nemen aan onze overige activiteiten en met gelijkgestemden te werken aan het verbeteren vak levenskwaliteit.